About CBC/Radio-Canada
CBC/Radio-Canada is Canada's national public broadcaster and one of its largest cultural institutions. The Corporation is a leader in reaching Canadians on new platforms and delivers a comprehensive range of radio, television, Internet, and satellite-based services. Deeply rooted in the regions, CBC/Radio-Canada is the only domestic broadcaster to offer diverse regional and cultural perspectives in English, French and eight Aboriginal languages, plus seven languages for international audiences.
In 2011, CBC/Radio-Canada is celebrating 75 years of serving Canadians and being at the centre of the democratic, social and cultural life of Canada.

À propos de CBC/Radio-Canada
CBC/Radio-Canada est le radiodiffuseur public national du Canada et l'une de ses plus grandes institutions culturelles. La Société est un leader pour joindre les Canadiens sur de nouvelles plateformes et livre une gamme complète de services à la radio, à la télévision, sur Internet et par satellite. Profondément enracinée dans les régions, CBC/Radio-Canada est le seul radiodiffuseur national qui offre divers points de vue régionaux et culturels, en français, en anglais et en huit langues autochtones. En 2011, CBC/Radio-Canada célèbre le 75e anniversaire de sa création et de sa présence au cœur de la vie démocratique, sociale et culturelle canadienne.


ABOUT KRAFT FOODS
Kraft Foods Inc. (NASDAQ: KFT) is a global snacks powerhouse with an unrivaled portfolio of brands people love. Proudly marketing delicious biscuits, confectionery, beverages, cheese, grocery products and convenient meals in approximately 170 countries, Kraft Foods had 2011 revenue of $54.4 billion. Twelve of the company’s iconic brands – Cadbury, Jacobs, Kraft, LU, Maxwell House, Milka, Nabisco, Oreo, Oscar Mayer, Philadelphia, Tang and Trident – generate revenue of more than $1 billion annually. On Aug. 4, 2011, Kraft Foods announced plans to divide and create two independent public companies: a high-growth global snacks business and a high-margin North American grocery business. The transaction is expected to be completed on Oct. 1, 2012. A leader in innovation, marketing, health & wellness and sustainability, Kraft Foods is a member of the Dow Jones Industrial Average, Standard & Poor's 500, NASDAQ 100, Dow Jones Sustainability Index and Ethibel Sustainability Index. Visit www.kraftfoodscompany.com and www.facebook.com/kraftfoodscorporate.

À PROPOS DE KRAFT FOODS
Kraft Foods Inc. (NASDAQ : KFT) est une puissance mondiale en matière de goûters et possède un portefeuille inégalé de marques dont les gens raffolent. Commercialisant de délicieux biscuits, confiseries, boissons, fromages, produits d'épicerie et repas pratiques dans environ 170 pays au monde, Kraft Foods a enregistré en 2011 un chiffre d'affaires de 54,4 milliards de dollars. Douze parmi les nombreuses marques emblématiques de la Société, soit Cadbury, Jacobs, Kraft, LU, Maxwell House, Milka, Nabisco, Oreo, Oscar Mayer, Philadelphia, Tang et Trident, rapportent des produits annuels de plus de 1 milliard de dollars. Le 4 août 2011, Kraft Foods a annoncé son intention de créer deux entreprises ouvertes autonomes : une entreprise mondiale de goûters, à croissance élevée, et une entreprise nord-américaine de produits d'épicerie à marge élevée. La transaction devrait être complétée  le 1er octobre 2012. Chef de file au chapitre de l’innovation, du marketing, de la santé et du mieux-être, et de la durabilité, Kraft Foods fait partie des indices Dow Jones et Standard & Poor's 500, ainsi que des indices de durabilité Dow Jones et Ethibel. Pour plus d’information, visitez www.kraftfoodscompany.com et www.facebook.com/kraftfoodscorporate.


About the NHL
The National Hockey League®, founded in 1917, is the second-oldest of the four major professional team sports leagues in North America.  Today, the NHL® consists of 30 Member Clubs, each reflecting the League’s international makeup, with players from more than 20 countries represented on team rosters. According to a Simmons Market Research study, NHL fans are younger, more educated, more affluent, and access content through digital means more than any other major professional sport. The NHL entertains more than 250 million fans each season in-arena and through its partners in national television (VERSUS, NBC, TSN, CBC, RDS, RIS, and NHL Network™) and radio (NHL Radio™, Sirius XM Satellite Radio).  Through the NHL Foundation, the League’s charitable arm, the NHL raises money and awareness for Hockey Fights Cancer™ and NHL Youth Development, and supports the charitable efforts of NHL players. For more information on the NHL, log on to NHL.com.

À propos de la LNH
La Ligue nationale de hockey, fondée en 1917, est la deuxième plus ancienne des quatre ligues d’équipes de sports professionnels majeures en Amérique du Nord.  Aujourd’hui, la LNH regroupe 30 franchises.  Chacune reflète le visage international de la Ligue avec des équipes formées de joueurs provenant de plus de 20 pays.  Selon une étude de Simmons Market Research, les amateurs de la LNH sont plus jeunes, éduqués et aisés, et accèdent à l’information qu’ils souhaitent par le biais de sources numériques, plus que dans n’importe quel autre sport.  La LNH divertit plus de 100 millions d’amateurs chaque saison dans les divers arénas et avec l’aide de ses partenaires dans le domaine de la télévision nationale (VERSUS, NBC, TSN, CBC, RDS, RIS, NASN et NHL Network) et de la radio (NHL Radio™, Sirius XM Radio et XM Canada).  Par le biais de la fondation de la LNH, la division de bienfaisance de la Ligue, la LNH amasse des fonds pour Hockey Fights Cancer™ et NHL Youth Development, et soutient les causes des joueurs de la LNH.  Pour plus de renseignements sur la LNH, visitez: NHL.com.


About the National Hockey League Players’ Association
The National Hockey League Players' Association (NHLPA), established in 1967, is a labour organization whose members are the players in the National Hockey League (NHL). The NHLPA works on behalf of the players in varied disciplines such as labour relations, product licensing, marketing, international hockey and community relations, all in furtherance of its efforts to promote its members and the game of hockey. In 1999, the NHLPA launched the Goals & Dreams fund as a way for the players to give something back to the game they love. Over the past 12 years, more than 60,000 deserving children in 25 countries have benefited from the players' donations of hockey equipment. NHLPA Goals & Dreams has donated more than $20-million to grassroots hockey programs, making it the largest program of its kind. For more information on the NHLPA, please visit www.nhlpa.com

À PROPOS DE L’ASSOCIATION DES JOUEURS DE LA LIGUE NATIONALE DE HOCKEY :
Établie en 1967, l’Association des joueurs de la Ligue nationale de hockey (AJLNH) est un organisme syndical dont les membres sont joueurs de la Ligue nationale de hockey (LNH). L’AJLNH travaille au nom des joueurs dans plusieurs domaines, dont les relations de travail, l’attribution de permis pour les produits dérivés, le marketing, le hockey international et les relations communautaires. Elle vise ainsi à promouvoir ses membres et le sport du hockey.  En 1999, l’AJLNH inaugurait un programme appelé le fonds Goals and Dreams, permettant aux joueurs de redonner une partie de ce qu’ils ont reçu du sport qu’ils aiment tant. Au cours des 12 dernières années, ce programme a fait don d’équipements complets de hockey à plus de 60 000 jeunes dans le besoin dans 25 pays. À ce jour, le programme Goals and Dreams a fait don de plus de 20 millions de dollars pour assurer le financement de programmes de hockey pour de jeunes joueurs du monde entier, ce qui en fait le plus vaste programme de ce genre.  Visitez le www.nhlpa.com pour de plus amples renseignements au sujet de l’AJLNH.